Vi er i øjeblikket igang med en større opdatering af sitet så der kan være visse mangler

Opel

Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Adam 1.4 16V 87 130 100 140
1.0 ecotec 90 170 ? ?
1.0 ecotec 115 170 ? ?
S 1.4T 150 220 ? ?
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Agila 1.3 cdti 70 170 95 240
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Antara 2.0 cdti 127 295 180 380
2.0 cdti 150 320 180 380
2.2 cdti 163 350 200 435
2.2 cdti 184 400 200 435
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Astra 1.0 ecotec 105 170 125 220
1.4 T 120 200 170 265
1.4 T 140 200 170 265
k 1.4 T 125 235 180 285
k 1.4 T 150 245 180 285
1.6 T 180 210 210 280
2.0 T 170 250 200 300
2.0 T 200 262 240 350
2.0 T OPC 240 320 275 380
2.0 T OPC 280 400 310 450
1.3 cdti 90 190 100 240
1.3 cdti 95 190 100 240
1.7 cdti 100 240 135 300
12 1.7 cdti 110 260 160 340
1.7 cdti 125 280 150 320
12 1.7 cdti 130 300 160 340
1.9 cdti 100 260 150 340
1.9 cdti 120 280 150 340
1.9 cdti 150 320 185 380
2.0 cdti 160 350 200 420
2.0 cdti
2.0 cdti gtc 195 400 220 460
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Corsa 1.4 T 120 200 170 265
1.6 T gsi 150 210 210 290
1.6 T opc 192 230 210 290
1.6 T nurnberg 210 250 220 300
1.3 cdti 70 170 95 240
1.3 cdti 90 190 100 240
1.3 cdti 95 190 100 240
1.7 cdti 100 240 135 300
1.7 cdti 110 260 160 340
1.7 cdti 125 280 150 320
1.7 cdti 130 300 160 340
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Combo 1.3 cdti 70 170 95 240
1.3 cdti 90 190 100 240
1.7 cdti 100 240 135 300
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
GT 2.0 T 264 353 300 425
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Insignia 1.4 T 120 200 170 265
1.4 T 140 200 170 265
1.6 T 180 230 210 290
2.0 T 220 350 290 425
2.0 T 250 400 290 425
2.8 T 260 350 300 450
2.8 T opc 325 435 360 535
2.0 cdti 110 260 200 420
2.0 cdti 130 300 200 420
2.0 cdti 160 350 200 420
2.0 cdti 190 400 220 470
2.0 cdti 195 400 220 470
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Meriva 1.6 T 180 230 210 290
1.3 cdti 75 170 95 240
1.3 cdti 95 190 100 240
1.7 cdti 100 240 135 300
1.7 cdti 110 260 160 340
1.7 cdti 125 280 150 320
1.7 cdti 130 300 160 340
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Mokka 1.4 T 140 200 170 265
1.7 cdti 130 300 160 340
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Signum 2.0 T 175 265 200 310
2.8 T 260 350 300 450
1.9 cdti 100 260 150 340
1.9 cdti 120 280 150 340
1.9 cdti 150 320 185 380
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Speedster 2.0 T 200 262 240 350
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Vectra 2.0 T 175 265 200 310
2.8 T 255 355 300 475
2.8 T opc 280 435 300 475
1.9 cdti 100 260 150 340
1.9 cdti 120 280 150 340
1.9 cdti 150 320 185 380
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Zafira 1.4 T 120 200 170 265
1.4 T 140 200 170 265
1.6 T 150 210 210 290
2.0 T 200 262 240 350
2.0 T OPC 240 320 275 380
1.7 cdti 100 240 135 300
1.7 cdti 125 280 150 320
1.9 cdti 100 260 150 340
1.9 cdti 120 280 150 340
1.9 cdti 150 320 185 380
2.0 cdti 110 260 200 420
2.0 cdti 130 300 200 420
2.0 cdti 160 350 200 420
2.0 cdti 190 400 220 470
2.0 cdti 195 400 220 470
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Movano 1.9 cdti 82 200 110 250
2.0 cdti 115 290 145 370
2.5 cdti 100 260 130 330
2.5 cdti 120 300 150 365
2.5 cdti 145 320 175 400
3.0 cdti 136 320 165 400
2.3 cdti 100 285 165 400
2.3 cdti 125 310 165 400
2.3 cdti 146 350 180 425
Model Motor HK Standard NM Standard HK Optimeret NM Optimeret
Vivaro
1.6 cdti 95 260 145 375
1.6 cdti 115 300 145 375
1.6 cdti Bitdi 120 320 175 390
1.6 cdti Bitdi 140 340 175 390
1.9 Dti 100 240 130 300
2.0 cdti 90 240 145 350
2.0 cdti 115 290 145 350
2.5 cdti 115 290 150 370
2.5 cdti 145 320 175 400


Vi har rigtig gode erfaring med turbo upgrade på turbo benzin modeller

Hvorfor er prisen som den er

Alle motorer er forskellige, alle Dyse/injektorer er forskellige, alle turboer er forskellige ...

Bil fabrikkernes Masseproduktion er = Store produktions tolerancer. Det tager bare for meget tid og penge til individuelt at udvikle hver motor. Fordi Bilproducenterne laver disse motorer med positive og negative tolerancer, skal de også give store margener i softwaren!

Hvis vi tager hver bil/motor enkeltvis og justerer efter den enkelte kan vi på en meget sikker måde levere en masse ekstra Hestekræfter og Drejningsmoment med en god gevinst på både kørbarhed, driftsikkerhed, driftøkonomi.
 

Tunere, der arbejder med et standard tunings program får ikke deres ekstra hestekræfter fra finjustering, men blot fra et stærkt øget ladetryk,øget indsprøjtning mængde etcc.. hvilket naturligvis ikke er godt for motorens levetid!
 

Folk kan nogle gange spørge, hvordan er det, at tuner X har samme hestekræfter som tuner Y,

men koster kun det halve. Svaret er simpelt, det er bare en anden tuning, der har samme hestekræfter, Forskellen ligger i Håndværket, pålidelighed, køreegenskaber, brændstofforbrug, præcision i selve justeringen….

Billig er i sådanne tilfælde dyrere!